Nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest w roku 2016
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim rozpoczyna nabór wniosków o udzielenia pomocy na usunięcie wyrobów zawierających azbest z posesji osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych z terenu miasta i gminy Opole Lubelskie.
Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
- demontaż, odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych.
- odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych już zdemontowanych i składowanych tymczasowo na nieruchomości.
Termin wykonywania prac przewidziany jest na okres od 1 kwietnia do 15 października 2016 r. Prace wykonywane będą przez firmę wyłonioną w drodze postępowania przetargowego, która spełnia warunki do wykonywania robót określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego używania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) i z którą Gmina zawrze stosowną umowę.
Wnioski należy składać od 15 lutego 2016 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim – pokój 117.
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 117 lub pod nr telefonu (81) 827-72-25 lub 601-710-160.