Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - oficjalny serwis

Pokaż/ukryj listę języków
czwartek 28.03.2024
Imieniny Aleksandra, Renaty i Joanny

Biuletyn Informacji PublicznejBIP

ePUAP

Nabór wniosków na usuwanie azbestu

01-03-2018 / czwartek

Urząd Miejski w Opolu Lubelskim rozpoczyna nabór wniosków o udzielenia pomocy na usunięcie wyrobów zawierających azbest z posesji osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych z terenu miasta i gminy Opole Lubelskie.

Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
1.    demontaż, odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych.
2.    odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych już zdemontowanych i składowanych tymczasowo na nieruchomości.    

Termin wykonywania prac przewidziany jest na okres od 15 kwietnia do 15 października 2018 r. Prace wykonywane będą przez firmę wyłonioną w drodze postępowania przetargowego, która spełnia warunki do wykonywania robót określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego używania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) i z którą Gmina zawrze stosowną umowę.

Wnioski należy składać od 01 marca 2018 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim – pokój 118.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 118 lub pod nr telefonu (81) 827-72-25 lub 601-710-160.
 

Do pobrania: 
ZałącznikWielkość
PDF icon Pobierz wniosek656.78 KB