Nabór wniosków na usuwanie azbestu
Nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest w roku 2019.
Urząd Miejski w Opolu Lubelskim rozpoczyna nabór wniosków o udzielenia pomocy na usunięcie wyrobów zawierających azbest z posesji osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych z terenu miasta i gminy Opole Lubelskie.
Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
1. odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych już zdemontowanych i składowanych tymczasowo na nieruchomości
2. demontaż, odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych.
Termin wykonywania prac przewidziany jest na okres od 15 września do 15 listopada 2019 r. Prace wykonywane będą przez firmę wyłonioną w drodze postępowania przetargowego, która spełnia warunki do wykonywania robót określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego używania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) i z którą Gmina zawrze stosowną umowę.
Wnioski należy składać od 22 lipca 2019 r. do 20 sierpnia 2019 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim – pokój 118.
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 118 lub pod nr telefonu (81) 827-72-25 lub 601-710-160.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Pobierz wniosek | 310.49 KB |
Oświadczenie | 56.17 KB |