Logo i księga znaku
Strategia marketingowa Opola Lubelskiego ma podstawowy i najważniejszy cel:
„Marka terytorialna musi dawać gwarancję osiąganych korzyści, musi informować i ułatwiać identyfikację”. Podstawowym celem strategii marketingowej gminy jest zatem zachęcenie potencjalnych inwestorów do ulokowania swojego kapitału w owocną lokatę, jaką są zasoby naturalne oraz ludzkie gminy Opole Lubelskie.
Znak „Opole Lubelskie. Owocne Inwestycje” to wyraźne wskazanie miejsca owocnej lokaty, a także obietnica wielokrotnego jej pomnożenia.
Znak zawiera trzy podstawowe elementy:
- kursor / znacznik lokalizacji na mapie – wskazuje lokalizację lub wyznacza cel; jest rozpoznawalną na całym świecie współczesną ikoną map internetowych; jest także informacją identyfikującą promowany podmiot, czyli miejsce geograficzne lub administracyjne
- symboliczny owoc z łodygą – symbol bogactwa i urodzaju, a także wynagrodzenia, zwrotu inwestycji; symbol sadownictwa i przetwórstwa owocowego – podstawowej gałęzi lokalnej gospodarki
- hasło marketingowe – dwuczłonowe, krótkie i łatwe do zapamiętania – jest esencją strategii marketingowej Opola Lubelskiego.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Logo Opole Lubelskie Owocne Inwestycje | 52.71 MB |
Księga znaku | 13.74 MB |