Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - oficjalny serwis

Pokaż/ukryj listę języków
piątek 22.11.2024
Imieniny Cecylii, Jonatana i Marka

Biuletyn Informacji PublicznejBIP

ePUAP

XII sesja Rady Miejskiej

14-12-2015 / poniedziałek

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 1515 ) oraz § 25 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Opole Lubelskie ( tekst jednolity - uchwała Nr XXXI/219/2013 Rady Miejskiej z dnia 10.10.2013r. (Dz. Urz. Województwa Lubelskiego poz.4511 z 08.11.2013r.) - zwołuę na dzień 15 grudnia 2015r na godz. 9:00 XII sesję Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim.

Obrady odbędą się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego (parter) przy ul. Lubelskiej 4.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/155/09 Rady Miejskiej z dnia 26.02.2009r. w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Opole Lubelskie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości gruntowych położonych przy ul. Krzywe Koło w Opolu Lubelskim, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 468/2 i 469/2, obręb 03 - Opole Lubelskie, stanowiących własność gminy Opole Lubelskie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Opole Lubelskie na 2016.
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych na terenie kraju dla przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych gminy.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
13. Sprawy różne i wolne wnioski.
14. Zamknięcie obrad.