Instrukcja zgłaszania awarii na sieciach wodno-kanalizacyjnych OPK
Instrukcja i schemat postępowania podczas zgłaszania awarii do Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
1. Zgłoszenie awarii może odbyć się drogą elektroniczną pod wskazany adres e-mail:
sekretariat@opk-opolelubelskie.pl
w.wod-kan@opk-opolelubelskie.pl
lub drogą telefoniczną w wyznaczonych godzinach pod wskazany numer telefonu:
od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 pod numerem 81-827-23-02 w. 11, (sekretariat) 81-827-22-21
od poniedziałku do niedzieli w godzinach 15:00 – 07:00 pod numerem 81-827-27-59;
całodobowo pod numerem 601-304-510
2. Zgłoszenie awarii musi zawierać następujące dane:
- Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy Zgłaszającego
- adres wystąpienia awarii / numer posesji, orientacyjne miejsce wystąpienia awarii/
- krótki opis awarii
3. Przyjęcie zgłoszenia po którym w możliwe najkrótszym czasie nastąpi mobilizacja, wizja lokalna oraz podjęcie działań naprawczych.
4. Usunięcie usterki należy potwierdzić Pisemnie pracownikom Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na Protokole usunięcia awarii.
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pragnie poinformować, iż w przypadku zgłoszeń które nie leżą w zakresie działań eksploatacyjnych i konserwacyjnych Spółki np. awarie przyłączy, uszkodzenia mechaniczne przyłączy i instalacji, zamarznięcia instalacji i przyłączy itp. będą naliczane na Zgłaszającego opłaty za nieuzasadniony przyjazd pracowników.
Stwierdzone awarie przyłączy i inne uszkodzenia na przyłączach mogą być naprawione przez Spółkę odpłatnie w ramach indywidualnego zlecenia.