Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - oficjalny serwis

Pokaż/ukryj listę języków
poniedziałek 30.12.2024
Imieniny Eugeniusza, Katarzyny i Sabiny

Biuletyn Informacji PublicznejBIP

ePUAP

Logo i księga znaku

Strategia marketingowa Opola Lubelskiego ma podstawowy i najważniejszy cel:
„Marka terytorialna musi dawać gwarancję osiąganych korzyści, musi informować i ułatwiać identyfikację”. Podstawowym celem strategii marketingowej gminy jest zatem zachęcenie potencjalnych inwestorów do ulokowania swojego kapitału w owocną lokatę, jaką są zasoby naturalne oraz ludzkie gminy Opole Lubelskie.

Znak „Opole Lubelskie. Owocne Inwestycje” to wyraźne wskazanie miejsca owocnej lokaty, a także obietnica wielokrotnego jej pomnożenia.
Znak zawiera trzy podstawowe elementy:
- kursor / znacznik lokalizacji na mapie – wskazuje lokalizację lub wyznacza cel; jest rozpoznawalną na całym świecie współczesną ikoną map internetowych; jest także informacją identyfikującą promowany podmiot, czyli miejsce geograficzne lub administracyjne
- symboliczny owoc z łodygą – symbol bogactwa i urodzaju, a także wynagrodzenia, zwrotu inwestycji; symbol sadownictwa i przetwórstwa owocowego – podstawowej gałęzi lokalnej gospodarki
- hasło marketingowe – dwuczłonowe, krótkie i łatwe do zapamiętania – jest esencją strategii marketingowej Opola Lubelskiego.

 

Do pobrania: 
ZałącznikWielkość
Package icon Logo Opole Lubelskie Owocne Inwestycje52.71 MB
PDF icon Księga znaku13.74 MB